Changes


WRACAM Z ZAŚWIATÓW!

Tak, wiem. Niemożliwe! A jednak, to jest to co widzicie. NOWY POST NA BLOGU!

Tak bardzo bardzo tęskniłam! Musicie wybaczyć moje odejście w zapomnienie. Jakoś to tak jest, że matura zjada człowieka. W całości. Nie miałam siły, czasu i energii. 
Na szczęście, matura nie trwa wiecznie! Teoretycznie wakacje powinnam mieć od końca maja, a praktycznie przygotowywałam się dodatkowo na egzaminy teatralne. Warszawa i Kraków mnie nie pokochały, jeszcze został mi Wrocław w lipcu. Trzymajcie kciuki!

A matura? No cóż... moim zdaniem była ciężka w tym roku. Osobiście nie jestem z wyników zadowolona, biorąc pod uwagę ile poświęciłam dla niej mojego cennego czasu. Ale teraz już nic nie poradzę, mogę ewentualnie zająć się wreszcie sobą (i blogiem!). 

Co do tytułu, oj zmiany, oj tak. Już szkoła zakończona, matura zdana, zdjęty aparat z zębów, nowe brwi, nowe pomysły i (mam nadzieję) zmiany na blogu! Popracuję trochę na wakacjach nad wyglądem, zobaczymy co z tego wyniknie.

Dziękuję za Waszą cierpliwość i na razie kolejnej półrocznej przerwy nie planuję ;) 
Podziwiajcie! 














Outfit: shoes 'Converse', all 'SH'


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Text widget

Obserwatorzy