Retro 18 Party


Post przygotowany już dawno temu, nie wiedzieć czemu jeszcze nie opublikowany. Czas na świętach pozwolił na szczęście na dopełnienie powinności.

Moja wymarzona impreza odbyła się dopiero w październiku (czyli już grubo po moich urodzinach), ale myślę, że warto było czekać. Długo szukałam odpowiedniego miejsca, aż w końcu znalazłam salę, w której była scena, na czym mi bardzo zależało,  bo na retro-imprezie obowiązkowo musiał być rock'n'rollowy zespół.

Nie mogłam uwierzyć ile ludzie mieli różnych pomysłów na przebrania (bo przecież retro to nie tylko kropki!). Ja postanowiłam przerobić starą sukienkę i postawiłam na klasyczny Pin-up. Ale byli też gentlemani, szalone lata 80, a nawet jaskrawe dresy i włosy na żelu (90).

Muzyka? Wytańczyłam się za wszystkie czasy. Powiem szczerze, że bardzo mi tego brakowało. Ubolewam że na imprezach klubowych nie puszczają rock'n'rolla. Zdecydowanie polecam wszystkim organizatorom potańcówek.

Ale udaną imprezę zapewniają przede wszystkim zaproszeni goście. Z takimi tylko się bawić! W kwestii prezentów moi kochani znajomi też bardzo się postarali. Lepiej sobie nie mogłam wymarzyć.

To była naprawdę wymarzona, niezapomniana noc.
Dziękuję wszystkim! <3






















































Fotograf: Katarzyna K. http://monogatari.eu/

1 komentarz :

  1. <3 KAMAŁ! LEC TŁIST EGEN..!

    http://www.youtube.com/watch?v=gAEj8oocSJ8&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy