Military


Od czasu do czasu nachodzi mnie ochota na ciężki, militarny styl. Są takie dni, że mam ochotę sobie postrzelać. Bronią. Najlepiej do ludzi.

...Na szczęście, dziś zamiast zastrzelić okolicznych idiotów, poszłam strzelać fotki. I chyba na dobre mi to wyszło ;) 

Wiem. Wiem, że rzadko tu bywam, ale sami rozumiecie: matura, matematyka... trzeba mieć w życiu priorytety! (czytaj nic nie robię całe dnie i zasłaniam się maturą). Obiecuje poprawę, a jako pokutę wezmę się lepiej za zadania z matematyki.


...a mój fotograf z każdą fotką coraz lepszy!
~Dumna














Fotograf: Tomek Buczek
Outfit: buty 'Deichmann', kombinezon 'SH', kurtka 'dostałam ;)', komin 'H&M'




1 komentarz :

  1. świetny klimat zdjęć!! chcę tam kiedyś pójść z Tobą na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy