The Sporty One



No i stało się! Do mojej szafy zawitały pierwsze w moim życiu najeczki. Poważnie, nigdy nie miałam sportowych butów! Ale musiałam to zmienić, bo postanowiłam nareszcie o siebie zadbać. Buty do biegania znalazłam na przecenie w sportowym sklepie. Pasują idealnie, o wygodzie nawet nie wspominając (jak je ubieram, czuję, że mogłabym w nich przemierzać cały świat!). Na razie moje bieganie nie jest dość systematyczne, ale myślę, że jak dorzucę do tego treningi z Ewą Chodakowską, to uda mi się poprawić moją kondycję, no i oczywiście figurę (może nie jest aż tak ze mną źle, co?). A wszystko to, by wypełnić moje tegoroczne cele, o których więcej znajdziecie o tutaj.


A propo tych celów, muszę się pochwalić, że idzie mi całkiem nieźle! Zaczęłam biegać, w niedzielę pierwsza próba zespołu, chodzę na prywatne lekcje francuskiego, byłam już dwa razy w górach ze znajomymi, we wrześniu szykuję retro-osiemnastkę, a w tamtym tygodniu, z okazji moich urodzin odwiedziłam Coke Live Music Festiwal, na którym spotkałam moją ukochaną Reginę Spektor. To był chyba mój pierwszy w życiu tak duży koncert. Jak tylko zdobędę zdjęcia, obiecuję rozpisać się więcej na ten temat. Do tego, jak widać, cały czas bloguję ;) Czyli zostało mi jeszcze... kupić wrotki!























Fotograf: Katarzyna Borkowska
Outfit: legginsy 'http://alohafromdeer.com/', top 'H&M', buty 'Nike',
czapka 'starszego brata;>', biżuteria 'H&M'












1 komentarz :

Text widget

Obserwatorzy