Italy


Ostatnio zauważyłam, że dużo osób wybiera się na wycieczkę do Włoch. Zastanawiałam się, czym tak zachwyca słoneczna Italia. Po tych dwóch tygodniach mogę z przekonaniem powiedzieć, że jest tam naprawdę cudownie! Piaszczysta plaża, ciepłe morze, przejrzysta woda... Nic tylko leżeć i się opalać! Ale głównym celem był nie tylko sam wypoczynek. Zobaczyłam wspaniałe skarby starożytnego Rzymu, płynęłam łódką w pięknej Wenecji i spróbowałam włoskiego wina w restauracji w San Marino. Naprawdę można się zakochać!

Oprócz włoskich uroków, wspaniałą atmosferę tworzyli ludzie. Już dawno nie spotkałam tak zgranej paczki! Mam nadzieję, że niedługo się spotkamy na jakimś grillu czy imprezie ;>

Rozjaśnione włosy od słoneczka, opalenizna i... nowa sukienka! ;) Wróciłam szczęśliwa i wypoczęta. A to przecież dopiero początek wakacji!


No i piosenka wyjazdu:




























Fotograf: Me









1 komentarz :

Text widget

Obserwatorzy