Dryad


Mam zaszczyt przedstawić państwu chlubę mojej szafy: sukienkę projektu Mai Sablewskiej. Czemu jestem z niej taka dumna? Niebanalny krój i zjawiskowy nadruk sprawiają, że przyciąga wzrok na każdej imprezie. Ale najlepsze jest w niej to, że w swej niezwykłości jest tak prosta i wygodna, że - oprócz uroczystości (byłam w niej na półmetku, świetnie się w niej tańczy!) - można ją ubierać na co dzień. Jestem osobiście z niej bardzo dumna, idealne połączenie stylu i wygody. Gratulacje dla Pani Mai Sablewskiej ;)
I tym razem mój cudowny nabytek się nadał - idealnie pasuje do koncepcji nimfy leśnej, a jej kolor pięknie kontrastuje z rudymi włosami. Pierwszy raz byłam na sesji z Kasią i muszę powiedzieć, że dawno nie byłam tak zadowolona ze zdjęć. Wrażenia? Kochana, miła, zdolna dziewczyna z mnóstwem pomysłów. Bardzo profesjonalnie podchodzi do sprawy. Lubię to! Mam nadzieję, że weźmie mnie jeszcze kiedyś na jakąś sesję. ;> Koniecznie wejdźcie na jej bloga zobaczyć inne jej prace, same piękne rzeczy! enchantedartphoto.blogspot.com 

Jeśli się podoba, koniecznie musicie jeszcze polubić jej funpage:
https://www.facebook.com/KatarzynaDrazekPhotography?fref=ts























Fotograf: Katarzyna Drążek
Outfit: sukienka 'Mohito - Maja Sablewska'





1 komentarz :

  1. piękne zdjęcia <3
    jak nimfa leśna ;)
    pozdrawiam - buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy