Colorful


Zawitały prawdziwe gorące dni lata! Nareszcie miałam okazję założyć moje spodnium, kupione w grudniu w H&M na przecenie. Okazało się bardzo przewiewne, zdecydowany hit na lato. Z początku nie byłam do niego przekonana - kupiłam, bo kosztowało 30 zł, ale jest to miłość od pierwszego wejrzenia (czy tam założenia ;>). Do tego niezastąpiona para cudeniek z 'Deezee' i look gotowy!
Przydałoby się do tego tysiąc naszyjników i bransoletek, ale powiem szczerze, że w takie gorące dni biżuteria mnie tylko denerwuje, a jestem już wystarczająco poirytowana wszechobecnym gorącem, żeby dodatkowo wyprowadzać się z równowagi.
Zdjęcia znów z moją ukochaną Kasią. Uwielbiam fotografów, którzy mają swój własny styl. Jej zdjęcia są tak charakterystyczne, że od razu zdradzają autora. Jeszcze raz zapraszam na jej bloga: enchantedartphoto.blogspot.com 





























Fotograf: Katarzyna Drążek
Outfit: spodnium 'H&M', buty 'Deezee'

1 komentarz :

  1. Trochę za dużo zdjęć ale całkiem to ładne

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy