Wait for it!


Kochany Blogu!

Nie, nie zapomniałam o Tobie. Wybacz mi moje kilkutygodniowe zaniedbanie. Nie chciałam, żeby tak wyszło. Każdy ma czasem taki okres, w którym nie potrafi znaleźć czasu dla samego siebie, a prowadzenie bloga jest dla mnie właśnie takim czasem tylko dla mnie. Mimo to, że ideą prowadzenie takiej strony jest dzielenie się sobą z innymi, przygotowywanie stylizacji i tworzenie postów daje mi też radość wewnętrzną. Taka mała doza przyjemności w tej szarej codzienności. Właśnie na takie przyjemności w ostatnim okresie nie było miejsca. Nagle było mnóstwo spraw do załatwienia. Konkursy, wyjazdy, oceny... Przestałam  wyrabiać. Ale z radością pragnę ogłosić, że wszystko się już poukładało i teraz mam całe dnie dla Ciebie, Kochany Blogu. Obiecuję, że nadrobię zaległości i Ci wynagrodzę tę przerwę. Mam mnóstwo pomysłów!


Nie chciałam od razu wszystkiego zdradzić, ale myślę, że czas żebyś mnie lepiej poznał! Tak właściwie, nic jeszcze o mnie nie wiesz. Wiedziałeś, że chodziłam na zajęcia kulinarne i uwielbiam gotować? Może dodam jakieś inspiracje kulinarne! Chciałbyś? Gram też ostatnio dużo na pianinie, może chciałbyś posłuchać? Jestem  mistrzem robienia szybkich fryzur (jak każda wiecznie spiesząca się kobieta z długimi włosami), może dodam jakieś tutoriale! A słyszałeś o tej spódnicy, którą sobie sama uszyłam? Myślę o zrobieniu cyklu postów o przerabianiu ubrań ze szmateksu. Ale nie tylko szyję, robię też różne rzeczy własnoręcznie. Hej, może chcesz coś wiedzieć o moich ulubionych miejscach? A mój pokój, moja szafa, moje buty, nowe ciuchy, filmy, podróże, imprezy... Przecież nikt mi nie powiedział, że tematem postów muszą być tylko stylizacje!

A co byś powiedział na filmiki z tworzenia postów? Mam taki z ostatniej siostrzanej wyprawy. Moja siostra ma do tego oko, trzeba jej przyznać!


Niedługo moja 18stka, wiesz? Dostanę aparat po siostrze! Będę mogła robić zdjęcia sama, kiedy tylko będę chciała!

Za tydzień jadę na 12 dni do Włoch! Już się nie mogę doczekać! Obiecuję po wyjeździe zrobić fotorelację!


Wiem, że już bardzo długo, ze zniecierpliwieniem wciąż czekasz. Nie mogę nic więcej obiecać, po prostu

Wait for it!



1 komentarz :

  1. Нowdy! This рost couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!

    Also visit my website - sesja brzuszkowa

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy