Be Inspired

Korzystając z chwilowej przerwy od nauki postanowiłam wykorzystać ten czas na... konkursy! I tak oto zrodził się pomysł, by nakręcić filmik i wziąć udział w projekcie stworzonym przez firmę Reserved o tytule 'Be Inspired'. Uczestnicy konkursu musieli odpowiedzieć na pytanie 'Co mnie inspiruje do tworzenia codziennych stylizacji?', a oprócz tego dodać jakieś zdjęcie lub film. Długo zastanawiałam się nad odpowiedzią. Pomysłów było wiele, ale postanowiłam się skupić na tym najważniejszym: inspirują mnie otaczający mnie ludzie! 3 dni przed zakończeniem konkursu zabrałam się do pracy. Po godzinach kręcenia (w HD!;>) i montowania udało mi się stworzyć to:



Wyniki zostały już ogłoszone i muszę się Wam pochwalić, że otrzymałam wyróżnienie. Nagroda jest niewielka, ale jak na film zrobiony na szybko, uważam, że to całkiem nieźle.

Myślę, że warto było stanąć do konkursu. Oprócz wspomnianej nagrody w niespełna 2 minutach udało mi się zamknąć tyle radości i tyle wspomnień! To będzie bezcenne, móc tak za parę lat go znaleźć i powspominać liceum.

Dziękuję ekipie Reserved i wszystkim, którzy wzięli udział w tym przedsięwzięciu. Bez Was, jak zawsze, nic by się nie udało! Jeszcze raz dziękuję!

Zdradzę też, że to nie ostatni konkurs, w którym (w najbliższym czasie) zamierzam brać udział. Wyczekujcie nowego, konkursowego posta.;)


1 komentarz :

  1. Strasznie optymistyczny ten filmik. Aż się humor poprawia jak się go ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy