Baby Blue

It's been so long... 

Wróciłam! Nareszcie. Trochę mi zajęło czasu to całe układanie wszystkich spraw. Chyba najcięższy miesiąc dotychczas... Dalej nie wszystko się rozwiązało, ale powoli wychodzę na prostą. Z tej okazji postanowiłam nawet przedstawić Wam moją nową miłość - Baby Blue. W niebieskim kocham się od dawna, ale te spodnie to pierwszy ciuch w tym wydaniu tego koloru w mojej szafie. Pamiętacie mój filmik na konkurs? Otrzymałam wyróżnienie i właśnie niedawno przyszedł do mnie bon do Reserved (stąd nowe spodnie ;>). Natomiast płaszcz i buty pochodzą z szalonych darmowych zakupów w Millenium, o których pisałam tutaj. Tak właściwie to jakoś nie opowiedziałam Wam nigdy o tych zakupach, chyba mam pomysł na nowego posta! ;) Sesja w deszczu, mnóstwo zbliżeń, czyli mały Kubaszek w wydaniu tego dużego.


Nawet moje gumki na aparacie krzyczą 'Baby Blue'!











Fotograf: monogatari.eu
Outfit: bluzka 'H&M', spodnie 'Reserved', płaszcz 'Mohito', buty 'CCC', perły 'Carla'

1 komentarz :

Text widget

Obserwatorzy