The Last Snow


Droga zimo. Ostatni raz założyłam trepy, rozumiemy się? Uważam, że już trochę przesadzasz. Wyluzuj, na Twój śnieg jeszcze przyjdzie czas, tymczasem wszyscy już mają dość tego ciągłego zimna. Ja na przykład chciałabym pisać więcej postów, a teraz jest tak zimno, że o zdjęciach nie ma mowy. Proszę, potraktuj moją prośbę (czy raczej groźbę) bardzo poważanie. Marzanna jest już utopiona, jeśli nie odejdziesz - BĘDZIESZ NASTĘPNA!

Święta, święta i po świętach! Nażarta jak zwykle, przytyję jak zwykle. Nic ciekawego. No, może poniedziałek był trochę ciekawszy - w końcu nie co roku lany poniedziałek wypada w prima aprilis ;) Kolega wymyślił nawet idealny żart z okazji tego dnia: napad z wiadrem z krzykiem 'ŚMIGUS DYNGUS', a kiedy druga osoba przestaje już piszczeć i zauważa, że wiadro jest puste - 'Prima Aprilis'. No genialne!






















Fotograf: Katarzyna Borkowska
Outfit: spodnie 'H&M', kurtka 'SH', kapelusz 'Zara', plecak 'Clarie's', buty 'znalezione w piwnicy' (próbowałam policzyć, mają ponad 10 lat)

3 komentarze :

  1. OMG <3 jak ja lubie oglądać owoce waszej... pracy ? zabawy ? hobby ? :) nie wiem jak to nazwać :P zawsze piękne zdjęcia ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł jakie Ty masz długie i piękne włosy :) Zapraszam do mnie i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy