AdRem


Pierwszy dzień wiosny! Nareszcie! Szkoda tylko, że za moim oknem jest jeszcze więcej śniegu, niż przez całą zimę. Aż tak bardzo mi ta pogoda nie przeszkadza, a nawet - mimo śnieżycy - pojechałam tydzień temu na wycieczkę w góry. Ale dziś to już sam kalendarz krzyczy, że powinno być ciepło. Jedynym pocieszeniem pozostaje to, że do wakacji zostało jeszcze tylko 60 dni szkoły (po odliczeniu świąt i matur), więc słońce - lepiej wychodź szybko!

To właśnie ta pogoda zagoniła mnie do ponownie otwartej kawiarni AdRem, w której się teraz trochę pozmieniało, ale pyszne frytki z serem i kukurydzą niezmiennie goszczą w menu. Także, dzięki pogodzie, miałam też okazję ubrać mój króliczkowy sweter! Chyba nie powinnam tak na tę zimę narzekać! ;)




















Fotograf: Katarzyna Borkowska
Outfit: sweter 'SH', spodnie 'Terranova', bluzka i okulary 'New Yorker'



6 komentarzy :

  1. http://d.asset.soup.io/asset/2442/2509_225e.jpeg

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się pozmieniało odkąd zmienili nazwę.
    a raczej dodali literkę 'o'.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz mega swietny styl !:)

    zapraszam do mnie, zajmuję sie fotografią ;) : http://www.siemafatum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!

      Piękne zdjęcia! Bardzo mi się podobają! ;>

      Usuń
  4. sweter jest genialny!!
    i lenonki, które wielbię!xD

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy