Gurls who ROCK


Długo poszukiwana miejscówka zdała egzamin. Tyle, że jak wcześniej ją odwiedziłam, nie było tam tak... zimno! Co chwilę musiałyśmy wracać do najcieplejszego pokoju (który nie był wcale taki ciepły) i się grzać w płaszczach. Pomimo tego, że zdjęcia są robione "na szybko", myślę, że efekt został osiągnięty. Rock'owa stylówka zadziwiająco mi spasowała ;) Chyba będę częściej ubierać tego typu rzeczy.

Na zdjęciach rock'owy styl wraz ze mną prezentuje piękna Karolina, licealna kumpela. Bardzo się cieszę, że się zgodziła (że jej się chciało!) i dzielnie mi towarzyszyła, mimo wszechobecnego zimna. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zrobimy razem jakąś sesję, bo praca z taką to sama przyjemność!

Ostatni dzień ferii... Oczywiście, jestem jak najbardziej (nie)przygotowana do szkoły, norma..





























Fotograf: Marianna Skupień





1 komentarz :

  1. nic specjalnego ta Karolina, ale fakt lepsza niz ty

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy