2013 - To do list



Marzenia należy często definiować, myśleć o nich i mówić o nich głośno, aby zwiększyć szansę ich spełnienia. I dowiedziono tego naukowo! Trzeba stale wyznaczać sobie cele, dążyć do nich. Konkretnie: co chciałbyś mieć, czego nowego chciałbyś się nauczyć, co zrobić ze sobą. 2013 przyszedł tak szybko, że przygotowanie moich corocznych postanowień ukończyłam dopiero teraz. Zapewne tych marzeń jest dużo więcej, ale skupiłam się na ośmiu, jak się wydaje, najważniejszych.

 Wywołane zdjęcia wiszą na ścianie tak, że patrze na nie zawsze przed snem i zaraz po przebudzeniu. Nie wiem, czy uda mi się wszystkie zrealizować, ale mam na to cały rok, więc może jakoś mi się uda zdążyć;)


2013, please be awesome.












2 komentarze :

  1. Mam nadzieję, że będę mogła wbić na Twoją 18 Retro Party <3

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy