Stripes!





Pionowe pasy na nogach? ZDECYDOWANIE TAK! Jako niska osoba, mogę szczerze przyznać, że wszystko, co wydłuża moje nogi, jest dla mnie skarbem. Marynarska moda wychodzi mi już bokiem, ale kolorowe kończyny to jedna z bardzo charakterystycznych cech mojego stylu (uwielbiam rajstopy!), a o pasiastych nogach marzyłam już od dawna. Ciężko było cokolwiek znaleźć, aż pewnego dnia marka Celine zaprezentowała model klasycznych, czarno białych, pasiastych spodni, co stało się absolutnym hitem. Trend szybko opanował sklepy i aktualnie o takie cudeńka nie trudno. A cudeńka, bo jak wspominałam, posiadają niemal magiczne właściwości - sprawiają, że krótkie nóżki stają się smukłymi szczudłami do nieba. Wystarczy zestawić ze stonowanymi kolorami i voila! Dzisiejszy outfit, na sportowo (bo przecież czerń i biel nie zawsze muszą być tymi uroczystymi) a baseball'ówka i conversy to dopełnienie, które urozmaica każdy zestaw. I - oczywiście - nie mogło zabraknąć radosnej piosenki na słoneczny dzień! 













Fotografia: Katarzyna Borkowska
Outfit: trampki 'CONVERSE'; bluzka 'New Yorker'; legginsy zza oceanu (ale można je znaleźć na tej stronie http://www.anxi-shop.pl/towar/207/legginsy-pasy.html, rajstopy na http://www.restyle.pl/product-pol-61-Rajstopy-w-bialo-czarne-pionowe-pasy.html); bluza również z USA, ale myślę, że nie ma problemu z dostępnością w naszej kochanej ojczyźnie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Text widget

Obserwatorzy