About

KIM JESTEM?

Dobre pytanie. Kubaszek, Maria (ale nie nazywaj mnie tak, nie lubię swojego imienia; więc: Mery, Mania, Mańka, Mari, Marysia, Mariola, Onionka i inne formy dopuszczalne). Lat 17.  Rzeszów, Podkarpacie, bez perspektyw na przyszłość. Sentyment jest, miasto kocha, ale docelowo chciałaby Kraków. Wciąż męczy się w liceum. Mat-Fiz-Inf mimo duszy artystycznej. 

O CZYM PISZĘ I DLACZEGO?

O tym, co u mnie, co lubię, co chciałabym. O sprawach prostych, krótko, na temat. O marzeniach, muzyce, moim świecie. O modzie? Ciężko powiedzieć. Typ bloga określiłabym jako "modowo-pamiętnikowy", jednak czasem tak bywa, że nie podążam za najnowszymi trendami (np nie zależnie od tego, jak coś jest modne, nie ubiorę, jeśli się za bardzo świeci). Właściwie, "modne" to pojęcie względne. Tak naprawdę, wszystko co mamy w szafie kiedyś było lub będzie modne. W danym momencie jest jakiś większy popyt na dany kolor czy styl, to wszystko. Ubieram się w to, co mi się podoba. To raczej mój styl, nie do końca moda. A dlaczego piszę? Lubię tworzyć, przedstawiać i wyrażać siebie, moje pomysły i pragnienia.

CO BĘDZIE NA TYM BLOGU?

Posty ze zdjęciami z sesji, opisy, być może jakieś porady czy instruktarze jak wpadnie mi do głowy jakiś nowy pomysł. Czasem coś sama szyję i przerabiam, może jakieś wzory czy szkice. Może filmik, muzyka, nowe inspiracje.

COŚ O SOBIE?

Lubię podróże, stare filmy, również horrory, książki o tematyce ogólnie określanej jako fantasy, fotografię, muzykę. Chodzę na zajęcia teatralne. Gram na skrzypcach i pianinie. Po ukończeniu pierwszego stopienia szkoły muzycznej zajęłam się tańcem (każdy rodzaj, od street, hiphop, przez dancehall aż po klasyczny jazz, a nawet przez chwilę balet). Zdarza mi się śpiewać, nie tylko pod prysznicem. Uwielbiam gotować (i kocham naleśniki z nutellą i bananami!). Jak znajdę chwilkę czasu - maluję. Robię to, co lubię, choć ostatnio zaczęłam się już we wszystkim gubić (dla mnie doba ma za mało godzin i nie zdążam!).  Może na to nie wyglądam, ale bardzo lubię gry komputerowe. Zwykle ludzie bywają zaskoczenie gdy wspominam, że grywam w 'League of Legends', 'Heroesy', 'Fifę' czy 'Morrowinda'. Nie widzę nic w tym złego. Przeciwnie: myślę że to nawet rozwija! Na domiar złego, lubię X-men'ów i komiksy Marvella (chłopczyca w stanie czystym?)!   


Sport? Basen!
Muzyka? Tak naprawdę każda! Szczególnie muzyka poważna, ale zaczynam zgłębiać tajniki metalu.
Ulubiona książka? 
Saga "Pieśń Lodu i Ognia" George R. R. Martin
Ulubiony film? "The Notebook", "Pan's Labyrinth"
Ulubiony kolor? MIĘTOWY
Zwierzę? Nie posiadam, kocham koty
Program telewizyjny? Nie oglądam telewizji, nie mam czasu
Serial? 'Big Bang Theory', 'Lie to me'
Modelka? Kate Upton
Dzień tygodnia? Wtorek


MARZENIA?

Podróż dookoła świata i zobaczenie wszystkich 7 cudów. Aktorstwo. Płynne wypowiadanie się w języku angielskim. Przeżycie prawdziwej historii miłosnej. Tatuaż. Robienie w przyszłości czegoś, co będę naprawdę lubić.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Text widget

Obserwatorzy