Rudy


                                

Podobno jak dziewczyna zmienia swoją fryzurę, oznacza to zmiany w jej całym życiu. W sumie, przydałaby mi się jakaś zmiana, po powoli zaczyna mnie ogarniać przerażająca monotonia dnia codziennego. Ale żeby tak od razu ścinać włosy? Może kiedyś taki dzień nadejdzie, ale to na pewno jeszcze nie dziś. Mogłabym pomyśleć ewentualnie o jakiejś grzywce, ale dokonywałam już takich prób myślenia w swoim życiu i więcej tych błędów popełniać nie zamierzam. Te słowa wstępu brzmią raczej śmiesznie, bo oto uciekając od radykalnej zmiany, jaką jest ścięcie włosów, wybrałam... zmianę koloru!



 No dobrze dobrze, ale dlaczego akurat rudy? Nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć. Chociaż może chodzi o to, że blond najłatwiej jest właśnie zrudzić. Oczywiście, w głębi duszy na zawsze pozostanę tą samą blondynką, więc zmiany są jak najbardziej tymczasowe. Podsumowując: poszukiwałam szamponetki, która dobrze pokryje moje długie blond włosy, będzie wyglądała w miarę rudo (a nie jak sok pomarańczowy) i, co najważniejsze, zmyje się w całości. I znalazłam! Chodź tandetnie wyglądające opakowanie z wklejoną, jaskrawą panią nie budzi zaufania, to firmę 'Marion' mogę z czystym sumieniem polecić. Nie uczulają, mają duży wybór kolorów, przystępne ceny no i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żeby nie wrócił do mnie mój naturalny kolor. Idealne, jeśli macie ochotę na parę dni szaleństwa czy właśnie po prostu na jakąś zmianę.  

 Obiektywem złapane ostatnie chwile ciepłych dni w park(ing)u.

 

















Fotograf: Marianna Skupień
Outfit: spodnie i żakiet 'H&M', broszka z targu staroci, pierścionek http://amberhurt.pl/ ,
zegarek po dziadku, paznokcie 'Aqua Fantasy' AVON 

2 komentarze :

  1. Swietna stylizacja. Ja także kocham sie w rudościach także jak dla mnie to : cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love reading through a post that can make men and women think.
    Also, thank you for allowing me to comment!


    Also visit my page; żaluzje plisowane warszawa

    OdpowiedzUsuń

Text widget

Obserwatorzy